Kutatási összefoglaló

Az alábbiakban csatolt rövid, mintegy 25 oldalas összegzés áttekintését javaslom mindazon kollégának, akik először csak bele akarnak tekinteni a kutatás témáiba.

Az áttekintés az eddig megszületett publikációk alapján készült, elsősorban az új, empirikus eredményeket és az azokra épülő alapvető modelljavaslatokat ismertetjük. A legfontosabb tartalmi részei a következőek:
  • a társadalmi marketing értelmezése, helye a marketingtudomány és menedzsment rendszerében,
  • a társadalmi marketing modellje és tervezése,
  • helyi identitás tartalma, empirikus mérése és fejlesztése a településmarketingben,
  • egészség- és környezettudatosság értelmezése és empirikus mérése és fejlesztése,
  • környezettudatos magatartási modell kialakítása,
  • a társadalmi marketing modell gyakorlati alkalmazási példáinak bemutatása a szülőföldre való visszatérést illetve a belvárosok újraélesztését ösztönző programok révén.

Az anyagban nem foglaltuk össze például az oktatás-, egyetem-marketing területén végzett kutatási, gyakorlati marketing munkát, s nem ismertettük a közösségi turizmus-marketing terén– a társadalmi marketing alapmodellünknek a felhasználásával – készült szakmai eredményeinket sem.
 
A részleteket illetve a kutatási porgramon túlmutató társadalmi marketingkérdésekkel kapcsolatos tartalmakat a további cikkek, menüpontok mutatják majd be.
Csatolmányok:
Download this file (tarsadalmi_marketing_kutatas_rovid_osszegzo.pdf)Kutatási összefoglaló[ ]1552 kB