Kutatási összefoglaló
Az alábbiakban csatolt rövid, mintegy 25 oldalas összegzés áttekintését javaslom mindazon kollégának, akik először csak bele akarnak tekinteni a kutatás témáiba.
Az áttekintés az eddig megszületett publikációk alapján készült, elsősorban az új, empirikus eredményeket és az azokra épülő alapvető modelljavaslatokat ismertetjük. A legfontosabb tartalmi részei a következőek:
Az anyagban nem foglaltuk össze például az oktatás-, egyetem-marketing területén végzett kutatási, gyakorlati marketing munkát, s nem ismertettük a közösségi turizmus-marketing terén– a társadalmi marketing alapmodellünknek a felhasználásával – készült szakmai eredményeinket sem.
A részleteket illetve a kutatási porgramon túlmutató társadalmi marketingkérdésekkel kapcsolatos tartalmakat a további cikkek, menüpontok mutatják majd be.
Az áttekintés az eddig megszületett publikációk alapján készült, elsősorban az új, empirikus eredményeket és az azokra épülő alapvető modelljavaslatokat ismertetjük. A legfontosabb tartalmi részei a következőek:
- a társadalmi marketing értelmezése, helye a marketingtudomány és menedzsment rendszerében,
- a társadalmi marketing modellje és tervezése,
- helyi identitás tartalma, empirikus mérése és fejlesztése a településmarketingben,
- egészség- és környezettudatosság értelmezése és empirikus mérése és fejlesztése,
- környezettudatos magatartási modell kialakítása,
- a társadalmi marketing modell gyakorlati alkalmazási példáinak bemutatása a szülőföldre való visszatérést illetve a belvárosok újraélesztését ösztönző programok révén.
Az anyagban nem foglaltuk össze például az oktatás-, egyetem-marketing területén végzett kutatási, gyakorlati marketing munkát, s nem ismertettük a közösségi turizmus-marketing terén– a társadalmi marketing alapmodellünknek a felhasználásával – készült szakmai eredményeinket sem.
A részleteket illetve a kutatási porgramon túlmutató társadalmi marketingkérdésekkel kapcsolatos tartalmakat a további cikkek, menüpontok mutatják majd be.